niedziela, 24 marca 2013

Nuda

Cześć!

Długo nie pisałam.Sorki.Nadchodzą święta więc postanowiłam dodać nowe testy i zabawy oraz wiecej gier z kotami.Nie wiem czy się nie nudzicie na blogu bo ostatnio nie komentujecie ani nie piszecie na e-mail blogowy.Więc nie wiem czy jest sens żebym pisała sama dla siebie.No trudno.Jak tak dalej będzie to usuwam bloga.Zależy to czy chcecie go dalej czytać.Jeśli macie pomysły na zabawy na bloga to piszcie w komentarzach.Ja kończę.Życzę wam smacznego jajka.Papa
                                                                                                               Właścicielka bloga

5 komentarzy:

  1. Nie usuwaj bloga proszę.Bardzo lubie go czytać tylko nie chce mi się logować i dlatego nie puszę kom.Jestem na nim codziennie.Na e-mail blogowy cały czas piszę.Jeśli chodzi o pomysły na zabawy to nie ale możesz zrobić jakichś konkurs.Obiecuję być aktywniejsza. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie zgadzam się z centą.Na e-mail wysłałam pomysły

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój blog jest świetny.Dużo się można dowiedzieć i miło spędzić czas.Proszę nie usuwaj go.Zabawę wysłałam na e-maila.Jeśli to możliwe to codziennie wchodzę na bloga.Teksty są ciekawe.Dzięki tobie wiem dużo o kotach.Dziękuję za życzenia .Czekam na kolejne posty i zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za komentarze.Jednak czytacie :)Zaraz dodam nowe posty.

    OdpowiedzUsuń